Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Έβαλε Μια Αρκούδα ως Κουμπάρο στο Γάμο του


Είναι δύσκολο να εντυπωσιάσεις σε ένα γάμο περισσότερο από τη νύφη, στην περίπτωση όμως που είσαι αρκούδα τότε τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά.

Ο Προύτους κατάφερε να κλέψει λίγη από τη λάμψη της γνωστής ηθοποιού Missi Pyle, αφού ο μέλλον σύζυγος της, κάλεσε τον τεράστιο αρκούδο στην γαμήλια τους τελετή.

Έχοντας αναλάβει τη φροντίδα του αρκούδου υιοθετώντας το από ένα καταφύγιο ζώων, δεν θα μπορούσε να σκεφτεί καλύτερο κουμπάρο στο γάμο του εκτός από το ίδιο το ζώο αφού πλέον η σχέση του με το 2.3 μέτρων ζώο είναι αρκετά ιδιαίτερη.

«Πηγαίνουμε μαζί βόλτα, κολυμπάμε μαζί, ακόμη έχω αρχίσει να του μαθαίνω πώς να ψαρεύει», δήλωσε ο Κ. Άντερσον.

Νιώθω περίπου σαν να είμαι ο πατέρας του, όμως στην πραγματικότητα περισσότερο είμαι σαν ένας καλός του φίλος. Ο Προύτους συναναστρέφεται με τους ανθρώπους πολύ διαφορετικά απ’ ότι άλλες αρκούδες γιατί είναι πολύ έξυπνος και συναισθηματικός.

Η αρκούδα γεννήθηκε το 2002 σε καταφύγιο άγριων ζώων, έτσι το να αφέθη ελεύθερο στην άγρια φύση θα ήταν αρκετά επικίνδυνο να επιζήσει στο νέο περιβάλλον.

Έτσι ο Κ. Άντερσον που δούλευε εκεί, αποφάσισε προσωπικά να αναλάβει τη φροντίδα του.

Ακόμη και την 36-χρονη σύζυγο του τη γνώρισε μέσω της αρκούδας, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Pretty Ugly People» όπου και λάμβανε μέρος το ζώο.

«Η επαφή μου μαζί του πραγματικά μου άλλαξε τη ζωή», δήλωσε ο Κ. Άντερσον.

Πηγή : rc-kafe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου