Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Οι ατάκες της εβδομάδας !!


Μπορεί να παραπονιέμαι ότι τα πρόσωπα της showbiz έχουν καταντήσει βαρετά, αλλά τουλάχιστον τα στοματάκια τους δεν τα κρατούν ποτέ κλειστά.

Αυτή τη βδομάδα ειλικρινά δεν ξέρω ποια από όλες τις ατάκες είναι η αγαπημένη μου!!!

- Τατιάνα Στεφανίδου: "Σήμερα θα γιορτάσουμε τις καμπύλες. Είναι μια μεγάλη γιορτή για τη γυναικεία θηλυκότητα. Να 'ναι καλά η Beyonce"
(Στην υγειά της Beyonce λοιπόν!)

- Καλομοίρα: "Ήθελα να το δω [ΤΟ dvd], αλλά ντρεπόμουν πολύ να πάω στο περίπτερο να το αγοράσω! Τι θα έλεγα δηλαδή, δώστε μου ένα πακέτο τσίχλες και το DVD της Τζούλιας; Σκέφτηκα να το ζητήσω φορώντας... καπέλο και γυαλιά, αλλά θα με καταλάβαιναν από τη φωνή. Έψαξα και στο Internet αλλά δεν το βρήκα! Αλλά καλύτερα έτσι, γιατί από αυτά που μου έχουν περιγράψει, νομίζω ότι θα ντρεπόμουν πολύ να το δω!"
(Πάντως Καλομοίρα βλέπω το 'ψαξες το θέμα...)

- Νίκος Οικονομόπουλος: "Αν για λόγους βιοποριστικούς δεν μπορούσα να ζήσω από το τραγούδι, θα συνέχιζα να τραγουδάω σίγουρα, αλλά θα έκανα και τη δουλειά που ξέρω: να πουλάω ψάρια"
(Ψάαααρια πουλάω και δε με νοιάααααζει)

- Πέγκυ Ζήνα: "Είναι δυνατόν να κάνουν περικοπές από τον ψωμάκι, ε, τον κοσμάκη;"
(Και από το ψωμάκι θα κάνουμε Πέγκυ μου...)

- Φωτεινή Πιπιλή: "Ο χορευτής πρέπει να πατάει στο πάτωμα. Δεν είναι αιθεροβάμων ο βουλευτής, ε, συγγνώμη ο χορευτής!"

(Βρε με αυτά τα σαρδάμ σας όλοι σήμερα....)

Η Φωτεινή Πιπιλή ως χορεύτρια στο Dancing with the stars

- Ελένη Μενεγάκη: "Για να δω κι αυτό το δαχτυλίδι. Τόσα ελεύθερα δάχτυλα, τα βάζουμε όλα τώρα"
(Εντάξει Ελενίτσα, το καταλάβαμε, χώρισες)

- Γιώργος Παπαδάκης: "Θυμάμαι έλεγα μικρός, σκέψου ότι αυτός πάτησε το χάρτινο το φεγγαράκι του Θεοδωράκη. Μπορεί και να το κατούρησε. Εγώ πάντως θα το κατουρούσα. Θα ήμουν ο πρώτος άνθρωπος που κατούρησε το φεγγάρι"
(Είναι κι αυτή μια πρωτιά...)

- Ηλίας Ψινάκης: "Όταν με ρωτάνε για την ηλικία μου, βάζω 15 χρόνια, η μητέρα μου βγάζει 15 και έχουμε καταλήξει να με γέννησε μεταξύ 3-5"

(Πρόσεχε μην βρεθείτε στο -5. Εκεί θα υπάρχει πρόβλημα)

- Άννα Βίσση: "Αν νιώθω σέξι; Και σε επτά, και σε οχτώ και σε εννιά!"
(Αγγλικό το χιούμορ Αννούλα;)

- Άντζελα Δημητρίου: "Ήταν ξενέρωτο το dvd της Τζούλιας. Έβλεπες ένα πλάσμα χαμένο"
(περιμένετε, έρχεται και η απάντηση)

-Τζούλια Αλεξανδράτου: "Εγώ δεν είμαι με κανέναν άνθρωπο σκληρή. Είμαι η αμυνόμενη της υπόθεσης. Το επόμενο dvd θα της το κάνω δώρο, να μην πληρώσει και 20 ευρώ"
(Γεια σου ρε γενναιόδωρη Τζούλια!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου