Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

«Bέλη» Μουρίνιο σε Κεϊρός


Φυλαγμένα τα είχε ο Ζοσέ Μουρίνιο στον Κάρλος Κεϊρός. Δεν εξηγείται αλλιώς η επίθεσή του στον συμπατριώτη του τεχνικό, μία μέρα μετά τον αποκλεισμό της Πορτογαλίας από την Ισπανία στο Παγκόσμιο Κύπελλο, κυρίως για τον τρόπο που χρησιμοποίησε τον Κριστιάνο Ρονάλντο.

«Ο Κεϊρός πίεσε πολύ τον Ρονάλντο. Κάτι που στην δική μου ομάδα δεν πρόκειται να συμβεί» δήλωσε μετά βεβαιότητας ο «Special One», πριν προσθέσει: «Είμαι προπονητής της Ρεάλ και ο Κριστιάνο είναι πλέον ποδοσφαιριστής μου. Είναι δικαίωμά μου να κάνω ένα σχόλιο. Η δική μου ομάδα όταν κερδίζει, κερδίζουν όλοι μαζί. Όταν χάνει, χάνω μόνο εγώ. Παίρνω όλη την ευθύνη».

Καταλήγοντας, έστειλε το μήνυμά του στον Ρονάλντο, πετώντας ένα ακόμη «βέλος» στον Κεϊρός: «Τώρα πρέπει να ξεκουραστεί και να ηρεμήσει. Την επόμενη σεζόν σίγουρα δεν θα έχει την ευθύνη μιας ολόκληρης ομάδας».

Πηγή : theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου