Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

10 ψέματα που λένε οι γυναίκες μεταξύ τους!

Ξέρετε όλοι πόσο ζηλεύουν οι γυναίκες η μια την άλλη, ακόμα και φίλες να είναι, τρώγονται μεταξύ τους!

Έχουν μεγάλο ανταγωνισμό η μια για την άλλη και πολλές φορές, τον σαμποτάρουν με μερικά ψεματάκια..

10. Χαίρομαι που μίλησε σε εσένα, έτσι κι αλλιώς εμένα δεν μου άρεσε καθόλου.
9. Το κούρεμα (χτένισμα) σου είναι τέλειο .. έχω πάθει πλάκα!
8. Νομίζω ότι θα είσαι καλύτερα.. χωρίς αυτόν.
7. Αν είχα το σώμα σου .. θα φορούσα αυτό , και αυτό και εκείνο. Είσαι πολύ τυχερή, εγώ δεν έχω και πολλές επιλογές.
6. Γλυκιά μου , μην ανησυχείς. Και εγώ αν ήμουν στη θέση σου, αυτό θα έκανα..
5. Επ τι έγινε με έσενα .. φαίνεσαι σαν να αδυνάτισες
4. Ωραίο το φαγητό που μαγείρεψες , να μου δώσεις κάποτε την συνταγή.
3. Συμπαθώ πολύ το νέο σου αγόρι .. ταιριάζετε !
2. Φυσικά .. και δεν θα το πω σε κάνεναν απολύτως.
1. Είσαι ίδια με μένα .. έχουμε τόσα κοινά πράγματα μεταξύ μας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου