Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Μέγκαν Φοξ

Με πόσους άντρες παραδέχεται ότι έχει κάνει σεξ;



Η Μέγκαν Φοξ σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό «Harper's Bazaar» μίλησε για το ρόλο που παίζει το σεξ στη ζωή της, καταρρίπτοντας τις φαντασιώσεις –τουλάχιστον- του ανδρικού κοινού, αφού αποκαλύπτει πως οι σεξουαλικές της εμπειρίες περιορίζονται σε δύο μόνο άντρες!

«Έχω κάνει σεξ με δύο μόνο άντρες σε όλη μου τη ζωή. Τον παιδικό μου έρωτα και τον Μπράιαν (Όστιν Γκριν). Δεν θα μπορούσα ποτέ να κάνω σεξ με κάποιον που δεν αγαπώ, ποτέ. Και μόνο στην ιδέα αρρωσταίνω. Και ποτέ εξάλλου δεν έχω σκεφτεί το ενδεχόμενο να κάνω one night stand», δηλώνει στη στην πρόσφατη συνέντευξή της.

Η 23χρονη καλλονή αναφέρει πως απολαμβάνει την ήρεμη ζωή κοντά στον τωρινό σύντροφό της, τον επίσης ηθοποιό Μπράιαν Όστιν Γκριν (γνωστότερος ίσως ως «Ντέιβιντ» του τηλεοπτικού «Beverly Hills: 90210»). Το ζευγάρι μένει σε αγρόκτημα στο Λος Άντζελες, μαζί με τον 8χρονο γιο του ηθοποιού, Κάσιους. Σχετικά με την οικογενειακή αυτή συμβίωση, η
νεαρή ηθοποιός δήλωσε τα εξής: «Είμαι μητριά με όλη τη σημασία της λέξης. Φροντίζω τον Κάσιους από τότε που ήταν τριών χρόνων, με αποτέλεσμα ο ίδιος να μην έχει αναμνήσεις από τη ζωή του χωρίς εμένα. Για κάποιο λόγο, κανείς δεν θέλει να με βλέπει κατ' αυτόν τον τρόπο, αλλά εγώ είμαι υπεύθυνη γι' αυτό το παιδί και ποτέ δεν το έκανα ως αγγαρεία, από το να του διαβάζω ιστορίες για να κοιμηθεί έως να τον πηγαινοφέρνω στο σχολείο».

Τέλος, παραδέχεται πως η δημόσια εικόνα της, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί από τα Μέσα, είναι καθαρά δικό της λάθος. Πιο συγκεκριμένα λέει τα εξής:
«Για εκείνο που μετανιώνω πιο πολύ απ' όλα είναι το ότι συνέβαλα κι εγώ στο να διαμορφωθεί η εικόνα από τα Μέσα ως "καρικατούρα". Δεν μετανιώνω για το τι μου συνέβη, αλλά αντίθετα μετανιώνω για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκα την κατάσταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου