Τον θυμάστε τον Πολ, το χταπόδι που με τις μαντικές του ικανότητες στο Μουντιάλ είχε καταπλήξει τους πάντες; Λοιπόν, μετά από αυτήν την επιτυχία του, έπεσαν βροχή τα αιτήματα για να συμμετάσχει σε διαφημιστικά σποτ. Ούτε μία ούτε δύο ούτε πέντε ούτε δέκα, ούτε καν εκατό ήταν οι προτάσεις αλλά… 160.
Αν και αρχικά οι υπεύθυνοι του ενυδρείου του Ομπερχάουζεν έλεγαν ότι ο Πολ θα αποσυρθεί από το προσκήνιο, μία από αυτές τις προτάσεις έκαμψε τους υπευθύνους του και έγινε αποδεκτή. Ωστόσο, τέθηκε μια συγκεκριμένη προϋπόθεση: τα χρήματα από τη συμμετοχή του Πολ στο διαφημιστικό να διατεθούν για την προστασία των θαλάσσιων χελωνών στις ελληνικές θάλασσες!!!
Δεν είναι αστείο. Την σχετική ανακοίνωση έκανε ο Κρις Ντέιβις, εκπρόσωπος Τύπου του Πολ (γιατί ναι, το χταπόδι έχει και… υπεύθυνο επικοινωνίας). Ο Ντέιβις δήλωσε ότι ο Πολ θα διαθέσει ολόκληρη την αμοιβή του στην εκστρατεία για τη διάσωση των θαλάσσιων χελωνών στη χώρα μας, τις περίφημες καρέτα – καρέτα δηλαδή και λοιπά συναφή είδη.
Αυτό που δεν μπορέσαμε να κάνουμε οι Έλληνες θα το κάνει το Πολ το χταπόδι, που φαίνεται ότι έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα. Έτσι, οι υπεύθυνοί του Ομπερχάουζεν έδωσαν τη συγκατάθεσή τους για να χρησιμοποιήσει μια γερμανική αλυσίδα σούπερμάρκετ την εικόνα του Πολ για διαφημιστικούς σκοπούς.
Το κόνσεπτ του σποτ είναι απλό: το χταπόδι κατεβαίνει και διαλέγει το κουτί που φέρει το λογότυπο της εταιρείας για να φάει την τροφή του. Ωστόσο με την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας, τα γερμανικά ΜΜΕ ξεσηκώθηκαν και άρχισαν να αναρωτιούνται: πώς είναι δυνατόν ο Πολ να διαφημίζει μία επιχείρηση που, μεταξύ άλλων, πουλάει και κατεψυγμένα χταπόδια;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου