Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Η Τζούλια Αλεξανδράτου στο χειρουργείο

Φωτογραφίες και δηλώσεις της Τζούλιας μέσα από το χειρουργείοΑρκετά εξουθενωμένη μιλάει αποκλειστικά στο gossip-tv.gr, λίγο μετά την επέμβαση που έκανε στο στήθος της, με άκρα μυστικότητα.

Η Τζούλια, βρέθηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο με σκοπό να αφαιρεθεί η σιλικόνη και να γίνουν οι απαραίτητες εξετάσεις. είχε μια μετεγχειρητική επιπλοκή, ονομαζόμενη κάψα, η οποία είναι πολύ σπάνια αλλά συμβαίνει. Μετά την αφαίρεση εντοπίστηκε και ένα αιμαγγείωμα στο στήθος της το οποίο θέλει πολύ προσοχή και παρακολούθηση αλλά προς το παρόν δεν χρήζει ανησυχίας.....

Η Τζούλια Αλεξανδράτου, δήλωσε για την περιπέτεια της υγείας της: «Δεν είμαι καθόλου καλά, ζω τον δικό μου Γολγοθά. Θέλω να ξέρετε πως δεν το δημοσιοποιώ για να με λυπάται ο κόσμος ούτε για να κάνω ντόρο.» Και μετά, ξεσπάει και ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου, λέγοντας: «Δεν το δημοσιοποιώ προκειμένου να συγκαλύψω άλλα πράγματα, όπως κάνουν άλλοι, οι οποίοι προσπαθούν να συγκαλύψουν εγκληματικές ενέργειες εκβιασμών, μαστροπείας και κλοπής» Και συνεχίζει, λέγοντας: «Σύντομα αυτοί οι άλλοι θα βρεθούν στη φυλακή, να είστε σίγουροι» Προσπαθώντας να μάθουμε σε ποιους αναφέρετε και τι ακριβώς εννοεί, μας δηλώνει κάθετα: «Δεν θέλω να πω τίποτα περισσότερο έχω ξεκινήσει έναν αγώνα αλλά έχω πολύ δρόμο ακόμα. Ένα ταξίδι πολλών χιλιομέτρων ξεκινά μόνο με ένα βήμα κι εγώ το έχω κάνει» 
gossiptv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου