Η χθεσινοβραδινή ψιχάλα είχε ως αποτέλεσμα η σημερινή μέρα να ξημερώσει με την πίστα βρεγμένη. Η επιπλέον βροχή που έπεσε κατά τις 10 το πρωί οριοθέτησε την προσπάθεια οδηγών και ομάδων που χρειάστηκε να περιμένουν μέχρι το μεσημέρι για να χρησιμοποιήσουν σλικ ελαστικά. Βέβαια αρκετοί άδραξαν την ευκαιρία να μάθουν μερικά πράγματα παραπάνω για τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ επιζήτησε τον ταχύτερο χρόνο με ένα γρήγορο γύρο στο τέλος της ημέρας χρησιμοποιώντας φρέσκα ελαστικά και όχι πολλά καύσιμα. Μετά το τέλος της ημέρας και αναφερόμενος συνολικά στην μέχρι τώρα πορεία της Mercedes, ο Γερμανός τόνισε: «Το αρχικό μας σχέδιο ήταν να σιγουρευτούμε για την αξιοπιστία του μονοθεσίου. Αυτό προχωρά παρότι υπάρχουν προβλήματα που χρήζουν επίλυσης. Μετέπειτα θα μας απασχολήσει η απόδοση αλλά δεν πρόκειται να σιγουρευτούμε για την απόσταση από την κορυφή μέχρι τον πρώτο αγώνα»......
Αναφερόμενος στα ελαστικά ο 26χρονος Γερμανός σημείωσε: «Ο οδηγός παίζει καθοριστικό ρόλο γιατί πρέπει να φυλάξει τα λάστιχα στην αρχή και να τα αξιοποιήσει με τέτοιο τρόπο ώστε να συμπληρώσει τους γύρους που προβλέπει η στρατηγική του. Είναι δύσκολο και πρέπει να προσαρμόσεις το οδηγικό σου στυλ ώστε να πάρεις τη μέγιστη απόδοση στον πρώτο γύρο. Τα εμπρός ελαστικά εάν στρίψεις το τιμόνι πολύ χάνουν μεγάλο μέρος της πρόσφυσής τους και παραμορφώνονται. Χρειάζεται πολύ προσοχή στις κινήσεις του τιμονιού και στο πόση γωνία στροφής εφαρμόζεις».Προβληματισμός στην Pirelli λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στη Βαρκελώνη καθώς στους αγώνες οι συνθήκες θα είναι τελείως διαφορετικές.
Αν ακυρωθεί το τεστ στο Μπαχρέιν και ακόμη περισσότερο εφόσον ακυρωθεί ο αγώνας και στη θέση του πραγματοποιηθεί άλλο ένα τετραήμερο δοκιμών η Ιταλική εταιρεία ελαστικών θέλει να κινηθούν κοντά στον Ισημερινό όπου θα βρουν πιο υψηλές θερμοκρασίες.
Ακολουθώντας παρεμφερή τακτική με το Ρόσμπεργκ ο Βιτάλι Πετρόφ βρέθηκε στη 2η θέση της κατάταξης με τη Renault συμπληρώνοντας σήμερα 90 γύρους.
Αριθμό ρεκόρ συμπλήρωσε ο Γουέμπερ με τη Red Bull που έφτασε τους 139 απόσταση μεγαλύτερη απ’ αυτή δυο GP! Ο Αυστραλός τελικά σταμάτησε στην άκρη της πίστας δυο λεπτά πριν την ολοκλήρωση της μέρας των δοκιμών.
Η McLaren συνεχίζει να παρουσιάζει προβλήματα νεότητας με το Χάμιλτον να περιορίζει τη δραστηριότητά του. Ο Βρετανός πάντως έδειξε αρκετά ταχύς πριν στεγνώσει η πίστα.
Η μέρα δεν κύλησε καλά για το Φελίπε Μάσα που αντικατέστησε τον Φερνάντο Αλόνσο στα πηδάλια της F150. O Βραζιλιάνος έχασε δυο φορές τον έλεγχο της Ferrari το πρωί στο βρεγμένο προκαλώντας αντίστοιχες κόκκινες σημαίες. Εν τέλει συμπλήρωσε αρκετούς γύρους χωρίς όμως να προσπαθήσει για εντυπωσιακό χρόνο. Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ επιζήτησε τον ταχύτερο χρόνο με ένα γρήγορο γύρο στο τέλος της ημέρας χρησιμοποιώντας φρέσκα ελαστικά και όχι πολλά καύσιμα. Μετά το τέλος της ημέρας και αναφερόμενος συνολικά στην μέχρι τώρα πορεία της Mercedes, ο Γερμανός τόνισε: «Το αρχικό μας σχέδιο ήταν να σιγουρευτούμε για την αξιοπιστία του μονοθεσίου. Αυτό προχωρά παρότι υπάρχουν προβλήματα που χρήζουν επίλυσης. Μετέπειτα θα μας απασχολήσει η απόδοση αλλά δεν πρόκειται να σιγουρευτούμε για την απόσταση από την κορυφή μέχρι τον πρώτο αγώνα»......
Αναφερόμενος στα ελαστικά ο 26χρονος Γερμανός σημείωσε: «Ο οδηγός παίζει καθοριστικό ρόλο γιατί πρέπει να φυλάξει τα λάστιχα στην αρχή και να τα αξιοποιήσει με τέτοιο τρόπο ώστε να συμπληρώσει τους γύρους που προβλέπει η στρατηγική του. Είναι δύσκολο και πρέπει να προσαρμόσεις το οδηγικό σου στυλ ώστε να πάρεις τη μέγιστη απόδοση στον πρώτο γύρο. Τα εμπρός ελαστικά εάν στρίψεις το τιμόνι πολύ χάνουν μεγάλο μέρος της πρόσφυσής τους και παραμορφώνονται. Χρειάζεται πολύ προσοχή στις κινήσεις του τιμονιού και στο πόση γωνία στροφής εφαρμόζεις».Προβληματισμός στην Pirelli λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στη Βαρκελώνη καθώς στους αγώνες οι συνθήκες θα είναι τελείως διαφορετικές.
Αν ακυρωθεί το τεστ στο Μπαχρέιν και ακόμη περισσότερο εφόσον ακυρωθεί ο αγώνας και στη θέση του πραγματοποιηθεί άλλο ένα τετραήμερο δοκιμών η Ιταλική εταιρεία ελαστικών θέλει να κινηθούν κοντά στον Ισημερινό όπου θα βρουν πιο υψηλές θερμοκρασίες.
Ακολουθώντας παρεμφερή τακτική με το Ρόσμπεργκ ο Βιτάλι Πετρόφ βρέθηκε στη 2η θέση της κατάταξης με τη Renault συμπληρώνοντας σήμερα 90 γύρους.
Αριθμό ρεκόρ συμπλήρωσε ο Γουέμπερ με τη Red Bull που έφτασε τους 139 απόσταση μεγαλύτερη απ’ αυτή δυο GP! Ο Αυστραλός τελικά σταμάτησε στην άκρη της πίστας δυο λεπτά πριν την ολοκλήρωση της μέρας των δοκιμών.
Η McLaren συνεχίζει να παρουσιάζει προβλήματα νεότητας με το Χάμιλτον να περιορίζει τη δραστηριότητά του. Ο Βρετανός πάντως έδειξε αρκετά ταχύς πριν στεγνώσει η πίστα.
Η μέρα δεν κύλησε καλά για το Φελίπε Μάσα που αντικατέστησε τον Φερνάντο Αλόνσο στα πηδάλια της F150. O Βραζιλιάνος έχασε δυο φορές τον έλεγχο της Ferrari το πρωί στο βρεγμένο προκαλώντας αντίστοιχες κόκκινες σημαίες. Εν τέλει συμπλήρωσε αρκετούς γύρους χωρίς όμως να προσπαθήσει για εντυπωσιακό χρόνο. Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Nico Rosberg Mercedes 1m23.168s 92 |
2. Vitaly Petrov Renault 1m23.463s + 0.295s 93 |
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m23.858s + 0.690s 93 |
4. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m24.815s + 1.647s 60 |
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m24.995s + 1.827s 139 |
6. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m25.454s + 2.286s 48 |
7. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m25.557s + 2.389s 115 |
8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m25.720s + 2.552s 102 |
9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m26.155s + 2.987s 31 |
10. Felipe Massa Ferrari 1m26.508s + 3.340s 123 |
11. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m26.598s + 3.430s 97 |
12. Giorgio Mondini Hispania-Cosworth 1m28.178s + 5.010s 39 |
13. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m28.329s + 5.161s 42 |
14. Narain Karthikeyan Hispania-Cosworth 1m30.722s + 7.554s 32 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου