Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Πασίγνωστη ηθοποιός αποκαλύπτει: «Έκανα sex για πρώτη φορά στα 14 μου!»

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ....;
Η γυναίκα που αναστατώνει τον ανδρικό πληθυσμό στο πέρασμά της μιλάει για την καριέρα της… και όχι μόνο!

«Έφυγα από το πατρικό μου σπίτι με όνειρα να γίνω μοντέλο. Δεν περίμενα ότι θα γινόμουν ηθοποιός. Στην αρχή της καριέρας μου, όταν ήμουν πολύ νέα, μου έτυχε δύο ή τρεις φορές να με καλέσουν σε γεύμα ή σε party και να βρεθώ αντιμέτωπη με δυσάρεστες και άβολες καταστάσεις. Ήταν βραδιές αμφιβόλου ηθικής. Όμως κάτι τέτοιες ώρες έχεις δύο λύσεις: ή κάθεσαι ή τα παρατάς και φεύγεις πληρώνοντας το τίμημα. Που σημαίνει ότι απαρνιέσαι μια καλή ευκαιρία ανάδειξής σου και ξεκινάς πάλι να ψάχνεις δουλειά», δήλωσε στο "Ιταλικό περιοδικό Αnna" η.....
Μόνικα Μπελούτσι, ενώ αποκάλυψε ότι στα δεκατέσσερά της έκανε για πρώτη φορά έρωτα με τον νεαρό που είχε σχέση τότε: «Το γνώριζαν όμως και οι γονείς μου, δύο υπέροχοι άνθρωποι, γιατί στο σπίτι μας μιλούσαμε ανοιχτά».

volostv.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου