Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Με δωρεάν sms τα φθηνότερα πρατήρια

Ο καταναλωτής θα μαθαίνει ποιο πουλά χαμηλότερα την αμόλυβδη βενζίνη.
Μέσω των λεγομένων «έξυπνων τηλεφώνων», ένας καταναλωτής θα μπορεί επίσης να βρίσκει τις χαμηλότερες τιμές καυσίμων και προϊόντων σουπερ μάρκετ. Με δωρεάν μήνυμα στον πενταψήφιο αριθμό 54151 οι καταναλωτές θα έχουν την δυνατότητα να πληροφορούνται τα τρία πιο φθηνά πρατήρια της περιοχής στην οποία βρίσκονται. Οπως ανακοίνωσε χθες ο υφυπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Ντ. Ρόβλιας παρέχεται η δυνατότητα στον πολίτη από σήμερα με ένα δωρεάν μήνυμα στον πενταψήφιο αριθμό «54151» από το κινητό του τηλέφωνο- αναφέροντας την περιοχή που τον ενδιαφέρει - να ενημερώνεται λαμβάνοντας απάντηση για...
τα 3 πιο φτηνά σημεία πώλησης αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτανίων στην περιοχή που επιθυμεί.

Παράλληλα, μέσω των λεγομένων «έξυπνων τηλεφώνων», ένας καταναλωτής θα μπορεί να βρίσκει τις χαμηλότερες τιμές καυσίμων και προϊόντων σουπερ μάρκετ - τα τηλέφωνα πρέπει να χρησιμοποιούν λειτουργικό σύστημα android. Οι υπηρεσίες παρέχονται από τα 2 παρατηρητήρια τιμών της γενικής γραμματείας Εμπορίου, τροφίμων και καυσίμων.

Η τρίτη δράση, αφορά την ενεργοποίηση ηλεκτρονικών πινάκων, στην Αττική οδό, που θα αναγράφουν τις τιμές της αμόλυβδης βενζίνης για τα τρία επόμενα πρατήρια υγρών καυσίμων που πρόκειται να συναντήσει ο οδηγός. Η υπηρεσία θα τεθεί σε εφαρμογή, στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Στις δράσεις αυτές του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας συμμετέχουν οι τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας: COSMOTE, VODAFONE και WIND καθώς και οι εταιρείες Ανάπτυξης Εφαρμογών Τηλεφωνίας UPSTREAM και HTC, οι οποίες ανέλαβαν αφιλοκερδώς την ανάπτυξη αυτών των υπηρεσιών σε όλους τους χρήστες της κινητής τηλεφωνίας.

Σε δήλωση του ο υφυπουργός αναφέρθηκε ακόμη και στην εφαρμογή του μέτρου για την επιβολή ανώτατων τιμών στα καύσιμα επισημαίνοντας ότι «οι τιμές του πλαφόν είχαν σημαντική πτωτική επίδραση στα επίπεδα τιμών που ίσχυαν προ της επιβολής του μέτρου και δεν παρουσιάζεται το αντίθετο φαινόμενο δηλαδή της αύξησης των τιμών που βρίσκονταν κάτω από το πλαφόν. Το μέτρο δεν θα αποσυρθεί μέχρι να υπάρξει πλήρης και μόνιμη εξομάλυνση και αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής πρατηριούχων και εταιριών εμπορίας, με τελικό αποδέκτη και ωφελούμενο τον τελικό καταναλωτή και φυσικά τους επισκέπτες των συγκεκριμένων περιοχών, καθώς οι περισσότερες αποτελούν και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Το μέτρο δεν θα αποσυρθεί εάν δεν βεβαιωθούμε ότι οι τιμές θα πάψουν να είναι αδικαιολόγητα υψηλές».
imoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου