Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Ο διάλογος για Κούγια

Ο διάλογος για ΚούγιαΕπικοινωνία με τον Αστυνομικό Διευθυντή Αχαΐας, Αντώνη Αγγελόπουλο είχε ο Γιώργος Τσακογιάννης στις 26 Μαρτίου...

Οι δύο άνδρες, σύμφωνα με αυτά που έχουν γίνει γνωστά από δημοσιεύματα στο διαδίκτυο, αναφέρθηκαν στον πρόεδρο της Παναχαϊκής, Αλέξη Κούγια, με τον Αστυνομικό Διευθυντή να υποστηρίζει πως ο μεγαλομέτοχος των «Αχαιών» θα αποχωρήσει μετά το τέλος της φετινής σεζόν, καθώς δεν είναι αρεστός στην Πάτρα.

Αναλυτικά ο διάλογος:
Από την επισκόπηση του ηχητικού υλικού που συγκεντρώθηκε από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου που διενεργήθηκε, προέκυψαν ενδείξεις περί τελέσεως και άλλων, αυτεπαγγέλτως διωκόμενων αξιόποινων πράξεων, και δη των εγκλημάτων της ψευδούς ιατρικής πιστοποίησης για δικαστική χρήση και δικαστική χρήση αυτής (άρθρο 220 παρ. 1-3 ΠΚ), της παράβασης καθήκοντος (άρθρο 259 ΠΚ), της παράβασης του άρθρου 128 Θ παρ. ι και 2 (ντόπινγκ αθλητών) του Ν. 2725/1999
Ειδικότερα:
1) Την 26-3-2011, ο Αντώνης ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, Αστυνομικός Διευθυντής Αχαΐας, καλεί τον Γιώργο ΤΣΑΚΟΠΑΝΝΗ και αναφέρουν τα εξής:

Γ: Ποιος είναι;
Α: Αντώνης Αγγελόπουλος από την Πάτρα, ο αστυνομικός Δ/ντης είμαι.
Γ: Έλα ρε Αντώνη.
Α: Ρε σε ψάχνω να σε βρω ξέρεις πόσο καιρό;
Γ: Τι κάνεις;
Α: Είσαι Θεσσαλονίκη;
Γ: Όχι, όχι έξω είμαι τώρα, Ιταλία.
Α: Σε ψάχνω να σε βρω πολύ καιρό γιατί σε θέλω οπωσδήποτε.
Γ: Τι κάνετε με το μ... εκεί πέρα;
Α: Ρε σε θέλω. Προχτές στο γήπεδο που σε είδα σου λέω σε θέλω και μετά έφυγες.
Γ: Ε τώρα γ... το.
Α: Αφού σε θέλω σου λέω. Σήμερα οργίασε μέσα στο γήπεδο.
Γ: Οργίασε ε;
Α: Ναι ασχολιόταν µε τον Βελέτζα και µε την Ηλιούπολη, µε τον Τσακογιάννη και την Ηλιούπολη.
Γ: Ο κόσμος εκεί δεν τον κράζει, τι γίνεται;
Α: Τον έκραζαν, έβριζαν επάνω, αλήτη Κούγια, έβριζε ο κόσμος όλος.
Γ: Έβριζε ο κόσμος ε;
Α: Απόψε πρέπει να σε δω Γιώργο οπωσδήποτε, εγώ δεν ξέρω πότε θα ανέβω στην Αθήνα, µε τον Μακρή μιλάω κάθε ημέρα.
Γ: Εντάξει.
Α: Θέλω να σε δω. Κατ' αρχήν από αυτή τη στιγμή θα σε παρακαλέσω πάρα πολύ δεν θέλω να έχεις, σε ακούει κανείς;
Γ: Όχι.
Α: Δεν θέλω να έχεις καμία επαφή µε τον Φυντάνη, µε τον αδερφό του και µε τον Σταθάκη.
Γ: Όχι ρε, καμία σχέση.
Α: Δεν θέλω καμία σχέση να έχεις. Άκουσε εμένα.
Γ: Καμία σχέση.
Α: Εγώ ακούω τι λένε γι' αυτό σ' το λέω.
Γ: Τι λένε αυτοί;
Α: Αυτοί λένε ότι μιλάνε με εσένα κάθε ημέρα.
Γ: Όχι ρε καμία σχέση, σ' το ορκίζομαι.
Α: Του είπα του Νίκου θέλω µε αυτούς να τελειώσει.
Γ: Ρε καμία σχέση. Ναι, αλλά τώρα πάει να ανέβει όμως ο π..., κατάλαβες;
Α: Δεν το καταλαβαίνεις τι κάνει τώρα;
Γ: Αυτά τα κάνει για να δικαιολογήσει και τη μαλακία του την παλιά, τα κάνει αυτά- κατάλαβες;
Α: Εγώ ξέρω τι έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος, εγώ ξέρω τι έχει κάνει. Αν τα πω τα αίσχη που έχει κάνει θα φύγει όλη η Ελλάδα.
Γ: Τώρα εκβίασε καταστάσεις και πήγε να βγει τώρα και δεν του βγήκε.
Α: Τα ξέρω. Να σου πω τώρα εγώ είμαι στην Πάτρα, είμαι αστυνομικός Δ/ντής, έχω προαχθεί σε αστυνομικός Δ/ντής Αχαΐας.
Γ: Συγχαρητήρια.
Α: Πριν 1 μήνα έγινα στην Πάτρα. Άκουσε εγώ τώρα τι θέλω, εγώ θα ανέβω στην Αθήνα την άλλη βδομάδα.
Γ: Θα με πάρεις τηλέφωνο.
Α: Θέλω να σε δω, όχι από το τηλέφωνο, από κοντά.
Γ: Αν δεν το σηκώσω θα μου στείλεις μήνυμα.
Α: Άκου, θέλω να μην έχεις επαφή µε τον Φυντάνη, τον αδερφό του. Αυτόν που έχει το Σαλαμίνα τον πρόεδρο.
Γ: Ξέρω ρε, καμία σχέση.
Α: Αυτόν τον Ηλία και τον Σταθάκη και τους 3.
Γ: Ναι, ναι.
Α: Αυτοί λένε ότι μιλάνε μαζί σου κάθε μέρα.
Γ: Ρε σ' το ορκίζομαι τώρα, με δουλεύεις;
Α: Τα λένε εκεί πέρα, αυτοί έτσι λένε συνέχεια.
Γ: Στην Πάτρα;
Α: Ναι ρε σου λέω, διαδίδουν τέτοια πράγματα.
Γ: Και πώς γίνεται να μιλάω μαζί τους και ο Κούγιας να με βρίζει; Πώς γίνεται αυτό;
Α: Αυτοί τα λένε έτσι, τα λένε και έτσι.
Γ: Ότι τι; Και καλά ότι είναι στο κόλπο, πώς δεν κατάλαβα;
Α: Μπράβο ναι. Ότι εσύ βοηθάς και τον Ηλία και τον Σταθάκη και κάτι τέτοια. Λοιπόν θέλω µε αυτούς να τελειώσεις.
Γ: Άσε το ρε ξέχασέ το, δεν υπάρχει αυτό. Με προσβάλλεις που μου το λες μόνο.
Α: Το πιστεύω ότι δεν μιλάς, αλλά αυτοί σου λέω τι λένε. Λοιπόν κοίτα μην πεις ότι σου είπα εγώ τίποτα.
Γ: Οχι μωρέ, όχι.
Α: Λοιπόν εγώ θα ανέβω στην Αθήνα, νομίζω μου είπε ο Μακρής θα μείνει καιρό, μίλησα το πρωί με τον Μακρή, χθες μιλήσαμε και προχθές πήγαμε, φάγαμε. Θα ανέβω μου είπε 2 ή 3 του μηνός, την άλλη βδοµάδα.
Γ: Εντάξει.
Α: Εσείς τώρα παίζεται αύριο στον Θρασύβουλο έτσι;
Γ: Ναι, Θρασύβουλο.
Α: Θα κατέβεις στον αγώνα ή όχι;
Γ: Θα κατέβω, θα κατέβω.
Α: Α θα το πάρετε αύριο το παιχνίδι; Διπλό ή Χ;
Γ: Δεν ξέρω.
Α: Δεν ξέρεις. Ο γιος μου έπαιζε...
Γ: Διπλό ή Χ το βλέπω.
Α: Και εγώ το βλέπω Χ2.
Ο Αντώνης του λέει για τον γιο του ο οποίος είναι ποδοσφαιριστής και έπαιζε σε ομάδα νέων, αλλά όταν άλλαξε ο προπονητής δεν τον έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ. Ο Γιώργος λέει πως θα δει τι μπορεί να κάνει και θα μάθει.
Α: Εγώ θα σε πάρω την άλλη βδομάδα τηλέφωνο και θέλω να σε δω.
Γ: Να σε ρωτήσω, ο κόσμος εκεί τον έχει καταλάβει ή έχει υποστηρικτές;
Α: Σήμερα τον έκραξε ο κόσμος, είχε 3.000 κόσμο σήμερα, τον έκραξε ο κόσμος σήμερα του έβαλαν χέρι και μέσα στη συνέντευξη μαζί µε τον Βελέτζα είπε, του λέει τον Βελέτζα, χθες βράδυ έγιναν επεισόδια μέσα στο ξενοδοχείο, μέσα στον Αστέρα...
Γ: Ξέρω, ξέρω.
Α: Δεν τα είδες τα sites σήμερα;
Γ: Τα έμαθα, με πήραν τηλέφωνο.
Α: Και ο Βελέτζας, του λέει τώρα στη συνέντευξη, του λέει να πας στον Μπέο και στον Τσακογιάννη που σου δίνουν εντολές και στον άλλον τον Κουνάβη και της Αγίας Παρασκευή, πώς τον λένε τον πρόεδρο;
Γ: Ναι.
Α: Ποιος ήταν στην Αγία Παρασκευή πέρσι;
Γ: Σταθόπουλος.
Α: Ο Σταθόπουλος. Να πας στον Κουνάβη του λέει, στον Σταθόπουλο, να δέχεσαι εντολές, έπαιζες στην Ηλιούπολη λέει και στον Ακράτητο, ήσουν αποτυχημένος. Μέσα στη συνέντευξη τα έλεγε αυτά.
Γ: Ο Κούγιας ε;
Α: Ναι ρε. Τον ξεφτίλισε τον Βελέτζα.
Γ: Ναι.
Α: Ο Γκόβας δεν πήγε καθόλου στη συνέντευξη...
Γ: Ο Κούγιας του τα είπε αυτά, ο Κούγιας;
Α: Ναι ρε σου λέω και ασχολήθηκε µε την Ηλιούπολη. Εγώ έχω τρελαθεί δηλαδή που λέει αυτά τα πράγματα.
Γ: Ναι.
Α: Τι δουλειά έχει η Ηλιούπολη τώρα µε τον αγώνα Παναχαϊκή-Ρουφ µε τον Βελέτζα.
Γ: Καλά εντάξει. Και τι άλλο του είπε; Ο διαιτητής πώς έπαιξε; Τον βοήθησε τον Κούγια;
Α: Ποιος;
Γ: Ο διαιτητής.
Α: Ο διαιτητής, άκου, έπαιζε 50-50, αλλά έδωσε µια κόκκινη σε έναν παίχτη της Παναχαϊκής που δεν έπρεπε να την δώσει και έγινε της π... Εβγαλε κόκκινη από το Ηράκλειο διαιτητής.
Γ: Ναι, σε ποιο λεπτό;
Α: Στο ημίχρονο και έβγαλε µια κόκκινη σε ένα παίκτη της Παναχαϊκής...
Γ: Με 10 έπαιζε η Παναχαϊκή, με 10;
Α: Η Παναχαϊκή µε 10 μετά, αλλά κέρδιζε 2-1. Του έβγαλε κόκκινη τον Ουρτάδο.
Γ: Ναι.
Α: Μόλις του βγάζει την κάρτα μετά βγάζει και σε ένα της άλλη ομάδας και έβαλε και γκολ στο 90' η Παναχαϊκή.
Γ: Α έβγαλε και στους άλλους στο καπάκι μετά.
Α: Ναι, αλλά έβγαλε της Παναχαϊκής όμως αδικαιολόγητη, δεν έπρεπε να την βγάλει την κάρτα. Και την έβγαλε ο Ηρακλειώτης ο διαιτητής. Μετά σηκώθηκε μέσα φώναζε αυτός ο Φυντάνης. Μου λέει ο Σταθάκης δεν μπορεί να τον κάνει καλά μου λέει. Δεν το ξέρεις; Αφού το ξέρει μου λέει.
Γ: Ο Σταθάκης όμως είναι από κοντά. Με τον κόσμο θα έχει πρόβλημα κάποια στιγμή εκεί ή όχι, τι βλέπεις; Με τον κόσμο θα τον κράξει ή όχι; Τι γίνεται;
Α: Εβριζαν σήμερα, τον Κούγια τον έβριζαν. Οι σύνδεσμοι δεν πάει κανείς, οργανωμένοι δεν πάνε και του ρίξανε μπινελίκια, Κούγια αλήτη φύγε από εδώ. Σήμερα ήταν 1-1 τότε.
Γ: Ναι.
Α: Αυτός είπε θα μιλήσει στο τέλος λέει µε τους δημοσιογράφους που έχει πόλεμο, μιλήσει ότι με έχουν πόλεμο στην Πάτρα οι οπαδοί, δεν υπάρχουν λέει οπαδοί στην Πάτρα και µου κάνουν πόλεμο. Εγώ λέει θα προσπαθήσω να κάνω 3 νίκες για να βγω φέτος. Εντάξει τώρα παίζει µε τον Απόλλωνα, παίζει µε τον Καρούλια και µε τον Πλατανιά. Εκεί τώρα πρέπει...
Γ: Ε εντάξει, τώρα, έχει καθαρίσει νομίζω. Και τι λέει θα φύγω του χρόνου και καλά θα πάρω τα λεφτά μου και θα φύγω λέει;
Α: Ρε ο Πλατανιάς κέρδισε σήμερα 3-0.
Γ: Ποιον;
Α: Τον Παναιγιάλειο.
Γ: Τον Παναιγιάλειο;
Α: Ναι και είναι τώρα 49-46. Η τελευταία αγωνιστική που παίζει Παναχαϊκή- Πλατανιάς, αν η Παναχαϊκή χάσει θα βγει ο Πλατανιάς.
Γ: Να σου πω θα φύγω του χρόνου; Τι λέει ο Κούγιας; Του χρόνου άμα χάσω θα φύγω, τι λέει;
Α: Εγώ πιστεύω θα φύγει.
Γ: Και ποιος θα την πάρει την ομάδα, να πάρει τι; Για να φύγει θέλει λεφτά, δεν φεύγει αλλιώς.
Α: Ναι, θα πάει σε άλλη ομάδα όμως.
Γ: Ναι.
Α: Εγώ πιστεύω θα φύγει, δεν τον θέλει ο κόσμος στην Πάτρα. Εχει πρόβλημα µε τους δημοσιογράφους, µε τις τοπικές αρχές, µε τον δήμαρχο, µε τον νομάρχη, µε τους δημοτικούς συμβούλους. Εγώ πιστεύω θα φύγει, είμαι σίγουρος.
Γ: Ναι, εντάξει. Ο κόσμος εκεί βλέπει ότι είναι μ... δηλαδή έτσι;
Α: Ο κόσμος όπου πας έξω τον κράζουν όλοι.
Γ: Εντάξει.
Α: Λοιπόν, θα σε πάρω την άλλη βδομάδα. Δεν λες σε κανέναν τίποτα.
Γ: Όχι ρε, φιλιά, να είσαι καλά, θα τα πούμε.
Α: Και θα τα πούμε. Επαφή µε Φυντάνη, Σταθάκη τελείωσες, ξέρω τι σου λέω.
Γ: Ελα εντάξει τελείωσε.
Α: Ξέρω τι σου λέω.
Γ: Φιλιά».24wro.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου