Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Όχι Λουκάνικος αλλά Θοδωρής

Ο Αγανακτισμένος σκύλος και πανταχού παρών σε κάθε διαδήλωση κατά κόσμον Λουκάνικος εξηγείται για να μην παρεξηγείται λέγοντας πως το όνομά του δεν είναι Λουκάνικος αλλά Θοδωρής
Σύμφωνα με τους εθελοντές της Φιλοζωϊκής Κίνησης Κέντρου, ο μέχρι πρότινος Λουκάνικος ακούει στο όνομα Θοδωρής . Οι εθελοντές της Φιλοζωϊκής Κίνησης Κέντρου στέλνουν, εκ μέρους του, ένα διευκρινιστικό τηλεγράφημα:

"Είμαι καλά και σε απόλυτη υγεία, STOP
δεν έφαγα φόλα, STOP
δεν μου ήρθε κατακέφαλα δακρυγόνο, STOP
δεν αδυνάτισα, STOP
δεν με πήρε ο Καμίνης, STOP
δεν με συνέλαβε ο μπόγιας, STOP
δεν τραυματίστηκα, όπως γράφουν αυτές τις ημέρες διάφοροι, STOP
δεν θεάθηκα καν σε αυτά τα γεγονότα, άρα κανείς δεν με είδε! STOP
είπα να απέχω για λίγο, να ξεκουραστώ! STOP
δεν ψάχνω για φιλοξενία ούτε τώρα ούτε στο μέλλον, αν και ευχαριστώ όλους για την προσφορά τους! Ας φροντίσουν αδεσποτάκια από άλλες περιοχές που έχουν περισσότερη ανάγκη! STOP
δεν με βλέπετε, γιατί δεν θέλω να με δείτε! STOP
σε λίγο θα είμαι πάλι κοντά σας! STOP
Μην ανησυχείτε άδικα, είμαι καλά, STOP
Η διασημότητα μου κάνει κακό, παρακαλώ να το καταλάβετε! STOP
Οι άνθρωποι που με φρόντιζαν και προστάτευαν, συνεχίζουν να το κάνουν καθημερινά και αδιάκοπα! STOP
Σας ευχαριστώ όλους! STOP
Θοδωρή με λένε, σε αυτό ακούω και όχι στο Λουκάνικος! STOP
Ο δικός σας Θοδωρής, STO

Υ.Γ. Συγνώμη, που σας στέλνω τηλεγράφημα, αλλά ακόμα δεν έχω πάρει computer! Είμαι κατά της τεχνολογίας! STOP"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου