Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Το γράμμα του Ρούνεϊ στην UEFA

Ο αγγλικός Τύπος επιτέθηκε στον Γουέιν Ρούνεϊ για την ανόητη αποβολή του στο ματς με το Μαυροβούνιο όμως δεν παρέλειψε να «καλύψει» και με αρκετό χιούμορ, την προσπάθεια μείωσης της ποινής του Άγγλου άσου. Διαβάστε λοιπόν στο england365.gr πως φαντάζονται οι Άγγλοι το γράμμα απολογίας του Ρούνεϊ στην UEFA. 

Αγαπητή UEFA,
Δεν ξέρω ποιός θα διαβάσει αυτό το γράμμα αλλά ονομάζομαι Γουέιν Ρούνεϊ και είμαι 25 χρονών. Παίζω ποδόσφαιρο στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, τη μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου όπως επίσης και στην εθνική ομάδα της Αγγλίας. Έχω επίσης όμορφα μαλλιά. Ο λόγος που σας γράφω είναι η κόκκινη κάρτα που είδα κόντρα στο Μαυροβούνιο και ειλικρινά, ειλικρινά, ειλικρινά, ειλικρινά, ειλικρινά, ειλικρινά δεν θέλω να με τιμωρήσετε με περισσότερες αγωνιστικές από μία.
Αφού διάβασα τις εφημερίδες και παρατήρησα πόσο εξαγριωμένοι ήταν όλοι μαζί μου στο Twitter, αναγνωρίζω ότι το να κλωτσήσεις έναν άλλο παίκτη είναι λάθος. Αν μπορούσα να γυρίσω πίσω το χρόνο, σίγουρα δεν θα το έκανα. Ίσως να τον έσπρωχνα ή να δοκίμαζα κάποια κίνηση καράτε στο σβέρκο του αλλά δεν θα τον κλωτσούσα. Δεν μπορώ όμως να γυρίσω πίσω το χρόνο όπως ο Marty McFly. Αγόρασα πρόσφατα τα παπούτσια του δίνοντας πολλά χρήματα. Δείχνουν υπέροχα αλλά δεν λειτουργούν μόνα τους όπως στη διαφήμιση. Κρίμα...
Τέλος πάντων, θέλω να ζητήσω μια μεγάλη, μεγάλη, μεγάλη, μεγάλη συγγνώμη. Επί τέσσερα δηλαδή. Συνήθως στη γυναίκα μου Κολίν ζητάω λιγότερες και με συγχωρεί. Σας ξαναλέω λοιπόν ότι ζητάω τέσσερις φορές. Θέλω να παίξω στο Euro 2012 όσα περισσότερα παιχνίδια μπορώ και μην ξεχνάτε...τα καινούρια μου Μarty McFly παπούτσια δεν λειτουργούν τελικά μόνα τους...Δεν είναι αυτή μεγάλη τιμωρία;
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας
Γουέιν Ρούνεϊ

Υ.Γ. Θα ήθελα επίσης να μου πείτε ποιά ομάδα θα κατακτήσει το Euro 2012 για να το ποντάρει ο πατέρας μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου