Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ο Λιονέλ Μέσι ψηφίστηκε ως ο καλύτερος ποδοσφαιριστής της UEFA για το 2011

Ο Αργεντινός σούπερ σταρ ξεπέρασε τον συμπαίκτη του Τσάβι αλλά και τον Κριστιάνο Ρονάλντο. Ο Μέσι συγκέντρωσε 38 από τις 53 ψήφους και δίκαια πήρε την πρώτη θέση και το βραβείο του καλύτερου ποδοσφαιριστή. Κατά την διάρκεια της περσινής σεζόν, ο Αργεντινός βρήκε δίχτυα 53 φορές, τις 12 για το Champions League.  

Κατά την παραλαβή του βραβείου του, o Αργεντινός δήλωσε:  «Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με ψήφισαν και ιδιαίτερα τους συμπαίκτες μου. Όλα τα βραβεία που παίρνω, τα μαζεύω σπίτι μου και έχω χώρο και για ακόμη περισσότερα. Είναι τιμή που μπορώ και πετυχαίνω τόσα πολλά και πιστεύω πως όλα τα καλά πράγματα έρχονται την σωστή στιγμή.  

Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου που με βοηθούν πάντα. Πρέπει να ευχαριστήσω και την Μπαρτσελόνα που ήταν η ομάδα που με έμαθε να δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό και να είμαι στην κορυφή».
Δείτε το βίντεο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου