Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Η sexy φωτογράφιση της Νικολέτας Ράλλη στο Νitro

Μια ιδιαίτερα sexy φωτογράφηση έκανε η Νικολέτα Ράλλη, η πανέμορφη μελαχρινή παρουσιάστρια του μεσημεριανού του Σταρ, για το περιοδικό «Nitro», μιλώντας για τους στόχους της αλλά και για το αν είναι singe ή όχι.

«Δεν αισθάνομαι πείραμα. Αισθάνομαι στοίχημα», τονίζει η Νικολέττα Ράλλη γεμάτη αυτοπεποίθηση και ποζάρει σε μία άκρως sexy φωτογράφηση για λογαριασμό του περιοδικού «Nitro».

Μιλώντας για την εκπομπή «Made In Star», η Nικολέτα Ράλλη αναφέρει: «δεν με ενδιαφέρει να φάω τον απέναντί μου. Στόχος μου είναι ο κόσμος να δει πράγματα που δεν....
βλέπει στην μεσημεριανή ζώνη, η οποία κατά κάποιον τρόπο είχε παρεξηγηθεί και την είχαμε συνδέσει μόνο με το κουτσομπολιό».

Σε ότι αφορά την προσωπική της ζωή, η sexy Νικολέτα Ράλλη δε διστάζει να παρασδεχτεί πως είναι ελεύθερη αυτό το διάστημα, ενώ δηλώνει υπέρ των μεγάλων σχέσεων, αποκαλύπτοντας πως η μικρότερη σε διάρκεια σχέση που είχε κράτησε 1,5 χρόνο.

«Είμαι δυο χρόνια χωρίς σχέση. Έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά και δεν ένιωσα την έλλειψη του συντρόφου. Και τι έγινε; Στις μέρες που διανύουμε, κάνω το σταυρό μου που έχω δουλειά, και μάλιστα δουλειά που να μου αρέσει. Δεν με ενδιαφέρει κάποιος άντρας. Εκτός πια και αν έρθει κανένας και πέσει στο κεφάλι μου, ουρανοκατέβατος». είπε η Νικολέτα Ράλλη.

Δείτε τις φωτογραφίες από τη sexy φωτογράφιση της Νικολέτας Ράλλη:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου