Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

10 φράσεις που αν λέγαμε 10 χρόνια πριν δεν θα έβγαζαν κανένα απολύτως νόημα

Η γλώσσα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή έχει αλλάξει πάρα πολύ και πλέον έχουμε ενσωματώσει σε αυτή εκφράσεις που αν χρησιμοποιούσαμε στο παρελθόν ο συνομιλητής μας θα μας ρώταγε αν μιλάμε Σουαχίλι ή κάποια τοπική αφρικανική διάλεκτο για την οποία δε γνωρίζει κανείς.

Σας παραθέτω λοιπόν ευθύς αμέσως μία ενδεικτική λίστα με εκφράσεις που τώρα όλοι....
καταλαβαίνουμε τι σημαίνουν, αλλά κάποτε η χρήση τους δεν θα είχε κανένα απολύτως νόημα και δίπλα ακριβώς τι πιθανότατα θα υπέθετε ή θα απαντούσε όποιος τις άκουγε στο παρελθόν.

1. «Μου έκανε poke για να με γνωρίσει». Εγώ μόνο πασιέντζα ξέρω.
2. «Κάνε με add στο Facebook». Μάλλον μιλάς για ένα είδος πρόσθεσης που δεν έχουμε διδαχτεί ακόμα στο σχολείο.
3. «Μου κάνει stalking στις φωτογραφίες». Την αστυνομία την πήρες; Μπήκε στο σπίτι σου και σου άνοιξε τα συρτάρια με τις φωτογραφίες;
4. «Μου κάνει συνέχεια like στο instagram». Δεν γνωρίζω τη συγκεκριμένη σεξουαλική διαστροφή. Sorry.
5. «Δεν με κάνει retweet, αλλά μόνο favorite». Δεν ξέρω καμία από τις δύο συνταγές.
6. «Δεν με ανεβάζει στα social media». Εντάξει, βρε παιδί μου μπείτε και εσείς στα συγκρουόμενα.
7. «Θες να βγάλουμε ένα selfie»; Μόνο σοκολατάκια έχω στη φοντανιέρα.
8. «Έχω τα Angry Birds στο κινητό μου»; Τι εννοείς; Κόλλησε ιό;
9. «Μπορείς να μου στείλεις στο Kik»; Θες να μου δώσεις τον Τ.Κ και την διεύθυνση;
10. «Wi fi έχετε;»; Όχι, το πιάτο της ημέρας είναι σαλάτα ρόκα.
http://www.peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου