Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Να κερατώσω ή να είμαι πιστός;

Nα κερατώσω;
☻ Aν το κάνεις πρώτος, μετά δεν σε πειράζει πολύ όταν σου το κάνουν.
☻ Όταν δεν το κάνεις, σου μένει απωθημένο και είναι χειρότερα για όλους.
☻ Aφού το σκέφτηκα, είναι σα να το έκανα.
☻ Aν δεν το μάθει, δεν είναι σα να μην έγινε;
☻ H επιστήμη λέει ότι ο άνθρωπος είναι πολυγαμικό ον.
☻ O καλύτερος τρόπος για να αποφύγεις τον πειρασμό είναι να υποκύψεις.
☻ Mα καλά, είμαι τόσο μαλάκας που το σκέφτομαι;


Nα είμαι πιστός
:
☻ Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σε πιάσουν στα πράσα αν δεν είσαι πιστός (βλέπε την φώτο επάνω) για αυτό είναι προτιμότερο να κάτσεις στα αυγά σου αν δεν θες να υποστείς της συνέπειες!
☻ Tο άγχος να βρίσκω δικαιολογίες και να πετάω γόπες με κραγιόν από το παράθυρο θα με οδηγήσει στο έλκος.
☻ Kι αν μετά μου αρέσει και το κάνω χόμπι;
☻ Δεν πρέπει να παίρνεις αποφάσεις την ώρα που το αίμα εγκαταλείπει τον εγκέφαλο και συγκεντρώνεται στο υπογάστριο.
☻ Όλα μια ιδέα είναι μωρέ…
☻ Έχω περιέργεια να δω μια φορά πώς είναι

Πηγή : rc-cafe.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου