Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ

Με το παρόν θα ήθελα να απαντήσω σε όλους αυτούς που κατηγορούν τους φορτηγατζήδες και την απεργία , μιας και τους παρενοχλούν και δεν μπορούν να πάνε ανεμπόδιστα στη δουλειά τους.

Όλοι εσείς , λοιπόν, έχετε μπει στο κόπο να αναρωτηθείτε για ποιο λόγο βγήκαν αυτοί οι άνθρωποι στους δρόμους ή απλώς έτσι χαλαρά κρίνετε;

- Γνωρίζετε ότι το κράτος με το παρόν νομοσχέδιο ακυρώνει ολοσχερώς τις περιουσίες τους ;
-Γνωρίζετε ότι η σύνταξη του φορτηγατζή μετά από 40 χρόνια στους δρόμους ανέρχεται στα 650 με 700 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση.
- Γνωρίζετε ότι αυτό το πράγμα που λέγεται κράτος ενώ έχει δώσει σε όλους τους επαγγελματίες οδηγούς κίνητρα απόσυρσης αυτοκινήτων, οι φορτηγατζήδες εξαιρέθηκαν με αποτέλεσμα ή να κυκλοφορούν με κούρνες στους δρόμους ή να έχουν χρυσοπληρώσει μέχρι τα κόκαλα τα φορτηγά τους.
- Γνωρίζετε ότι στα διόδια (εναντίον των οποίων πολλοί κινητοποιήστε και καλά κάνετε) οι φορτηγατζήδες τα πληρώνουν θέλουν δεν θέλουν.
- Γνωρίζετε ότι πάντα την πληρώνουν σε κάθε ανατίμηση του πετρελαίου , σε κάθε πόλεμο στον κόλπο, σε κάθε φορολογία που βάζει το κράτος στο πετρέλαιο; Εσείς μπορείτε να πείτε θα πάω με το λεωφορείο στη δουλειά , ο φορτηγατζής τι να πει;
Σας παρακαλώ πολύ , λοιπόν, πριν ενοχληθείτε να σκέφτεστε. Γιατί στο τέλος τέλος εσείς θα καθυστερήσετε μια φορά ή για μια βδομάδα για τη δουλειά σας , όταν ο φορτηγατζής αν δεν πετύχει με τις κινητοποιήσεις του θα την χάσει για πάντα.

Πάντα καλοπροαίρετα
ΚΟΡΗ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου