Όλοι εσείς , λοιπόν, έχετε μπει στο κόπο να αναρωτηθείτε για ποιο λόγο βγήκαν αυτοί οι άνθρωποι στους δρόμους ή απλώς έτσι χαλαρά κρίνετε;
- Γνωρίζετε ότι το κράτος με το παρόν νομοσχέδιο ακυρώνει ολοσχερώς τις περιουσίες τους ;
-Γνωρίζετε ότι η σύνταξη του φορτηγατζή μετά από 40 χρόνια στους δρόμους ανέρχεται στα 650 με 700 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση.
- Γνωρίζετε ότι αυτό το πράγμα που λέγεται κράτος ενώ έχει δώσει σε όλους τους επαγγελματίες οδηγούς κίνητρα απόσυρσης αυτοκινήτων, οι φορτηγατζήδες εξαιρέθηκαν με αποτέλεσμα ή να κυκλοφορούν με κούρνες στους δρόμους ή να έχουν χρυσοπληρώσει μέχρι τα κόκαλα τα φορτηγά τους.
- Γνωρίζετε ότι στα διόδια (εναντίον των οποίων πολλοί κινητοποιήστε και καλά κάνετε) οι φορτηγατζήδες τα πληρώνουν θέλουν δεν θέλουν.
- Γνωρίζετε ότι πάντα την πληρώνουν σε κάθε ανατίμηση του πετρελαίου , σε κάθε πόλεμο στον κόλπο, σε κάθε φορολογία που βάζει το κράτος στο πετρέλαιο; Εσείς μπορείτε να πείτε θα πάω με το λεωφορείο στη δουλειά , ο φορτηγατζής τι να πει;
Σας παρακαλώ πολύ , λοιπόν, πριν ενοχληθείτε να σκέφτεστε. Γιατί στο τέλος τέλος εσείς θα καθυστερήσετε μια φορά ή για μια βδομάδα για τη δουλειά σας , όταν ο φορτηγατζής αν δεν πετύχει με τις κινητοποιήσεις του θα την χάσει για πάντα.
Πάντα καλοπροαίρετα
ΚΟΡΗ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου