Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΑΡΝΗΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΠΟΥΛΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙ...

Τη Παρασκευή στις 13:15 το μεσημέρι στη βόρια πλευρά της Κέρκυρας έπεσε πάνω στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου ένα πουλάκι, κοιτώντας απ τον καθρέφτη μου το είδα στο αντίθετο ρεύμα να παλεύει για να πετάξει και τότε κατάλαβα ακριβός τι έχει συμβεί, με μεγάλο προσωπικό κίνδυνο γιατί ο δρόμος ήταν πολύ απότομος με στροφές και γκρεμό και αφού πέρασαν 12 αυτοκίνητα από εκείνο το σημείο όταν έφτασα κοντά του ήταν ΖΩΝΤΑΝΟ! Το πήρα και έτρεξα στο πρώτο κτηνίατρο που βρήκα.

Ευτυχώς ήταν καλά μόνο που δεν μπορούσε να πετάξει πολύ καλά Ο κτηνίατρος ήταν σαφείς " αν το αφήσεις θα πεθάνει! χρειάζεται βοήθεια μέχρι να γίνει καλά και πολύ ζέστη" φυσικά το κράτησα και επικοινώνησα με το κτηνίατρο μου στην Αθήνα για να μου δώσει τηλ και στοιχεία για συγκεκριμένο γιατρό για πτηνά για να το δει μόλις φτάναμε . Του έβαλα φαγητό νερό και το είχα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου το Σάββατο το πρωί ήταν πολύ καλύτερα είχε αρχίσει να κελαιδάει κι ολας μάλιστα!

Το Σάββατο ήταν και η μέρα της επιστροφής με πτήση από Κέρκυρα Αθήνα στις 12:35 αφού λοιπόν με πέρασαν τσεκ ιν και έμενα και το πτηνό στις 11:30 περίπου το πρωί μετά αποφάσισαν ότι δεν γίνεται να πετάξω με το πτηνό και μας έβγαλαν εκτός πτήσης μετά από μεγάλη διαδικασία αποφάσισαν ότι θα πετάξουμε στις 7μιση το απόγευμα για Αθήνα. φυσικά το πτηνό το μετέφεραν με cargo (το μέγεθος του ήταν όσο ενός σπουργιτιού) η πτήση είχε καθυστέρηση και πετάξαμε 20:25 φτάνοντας κατά τις 9 και τέταρτο αν θυμάμαι καλά πήγα κατευθείαν στα γραφεία cargo για να το παραλάβω φτάνοντας λοιπόν μου είπαν ότι απαγορεύεται να το πάρω ρώτησα το γιατί και δεν μου έλεγαν υπέθεσα ότι μάλλον θα έρθει κάποια οργάνωση για να το αναλάβει, μέχρι να ακούσω τη βόμβα που έσκασε στα αυτιά μου !
ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΝΕΚΡΑ ΖΩΑ! ακούγοντας το πάγωσα ! μα πως γίνεται αναρωτήθηκα αφού ήταν μια χαρά και καλύτερα από χτες! τη ρωτάω λοιπόν πως ξέρει ότι είναι νεκρό, ανοίξατε το κουτί; όχι μου απαντάει ενώ εγώ παράλληλα ανοίγω το κουτί , εσείς ζητήσατε να μεταφερθεί νεκρό μου ξαναλέει! εκεί έγινα έξαλλη! στη θέα του νεκρού πουλιού και αυτή να λέει αυτό το ΨΕΜΑ εξοργίστηκα ακόμη περισσότερο ,και της απαντά ότι 2 μέρες σχεδόν προσπαθώ να το σώσω! νεκρό τι να το κάνω;;;;;; κι ότι πέθανε εξαιτίας τους να μην σας τα πολύ λέω υπήρξε λεκτική διαμάχη . αυτό που δεν καταλάβαινα μέσα στη ταραχή μου όμως είναι γιατί δεν μου έδιναν το κουτί με το πουλί , γιατί απαγορευόταν;;;;;;;; η "κυρία ήταν ταραγμένη και πολύ εριστική απέναντι μου ενώ έπαιρνε το ένα τηλ μετά το άλλο καλύπτοντας το στόμα της με το χέρι για να μην καταλαβαίνω τη λέει ! εκεί κατάλαβα τη συμβαίνει! προσπαθούσαν να ρίξουν την ευθύνη σε μένα και το πτηνό δεν το έδιναν για να μην έχω απόδειξη! αυτό ήταν! της είπα ότι κατάλαβα τη προσπαθείτε να κάνετε θα πάω το πουλί για νεκροψία και θα σας κάνω μήνυση ! φυσικά αρνιόταν να μου το δώσει το πήρα μόνη και έφυγα με αυτή να ουρλιάζει! το πουλί είναι ήδη στο κτηνίατρο για νεκροψία . O δικηγόρος μου έχει αναλάβει ήδη κι από Δευτέρα ξεκινάνε οι διαδικασίες! το καημένο το πουλάκι γλύτωσε απ όλα τα άλλα για να πεθάνει απ αυτούς! δυστυχώς πέθανε και δεν ξαναγυρίζει... Χρειάζεται κάτι να γίνει γιαυτό όμως ! δηλαδή όποιο ζώο τραυματίζετε και χρειάζεται μεταφορά είναι καταδικασμένο;;;;;;;; ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ! όσοι γνωρίζετε οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει παρακαλώ ενημερώστε με κι όσοι θέλετε να είστε μαζί μου σ' αυτό είστε ευπρόσδεκτοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου