Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Κ.Στικούδη:«Το όνειρό μου είναι…να παρουσιάσω ένα τηλεπαιχνίδι»…

 «Όνειρο μου για το 2011 είναι να παρουσιάσω ένα τηλεπαιχνίδι, γιατί θέλω να έχω επαφή με τον κόσμο και να κάνω βήματα μικρά και σταθερά στον χώρο. Έχω χρόνο, νομίζω, μπροστά μου και για άλλα μεγαλύτερα, αλλά θέλω να είμαι έτοιμη. Εύχομαι στον εαυτό μου να συνεχίσω να κάνω πράγματα που με ευχαριστούν στο τραγούδι αλλά και στην παρουσίαση του Mega Star. Είναι μεγάλη τιμή για εμένα να παρουσιάζω μία εκπομπή με τέτοια ιστορία»,εξομολογήθηκε η Κατερίνα Στικούδη, που όπως φαίνεται, έχει πάρει πολύ σοβαρά τον ρόλο της. Τόσο σοβαρά δηλαδή που μας αποκάλυψε ότι χωρίς τον… κόσμο, δεν πάει πουθενά.


«Όταν με βλέπουν στον δρόμο, περισσότερο μου μιλάνε για την εκπομπή, για την μουσική και αυτό μου δίνει δύναμη. Όταν με αναγνωρίζουν από τα διπλανά αυτοκίνητα, τους χαμογελώ, μου χαμογελούν κι αυτό είναι το σημαντικότερο. Να έχεις καλή επαφή με τον κόσμο. Αυτοί είναι που σε ανεβάζουν. Ο κόσμος είναι το μόνο όχημα για μένα. Χωρίς αυτούς δεν πάω πουθενά».


Η παρουσιάστρια – τώρα – και τραγουδίστρια προέρχεται από μουσική οικογένεια, κάτι που την έχει βοηθήσει πολύ. «Δεν ήμουν από τα κοριτσάκια που τραγουδούσαν στο μπάνιο με μία βούρτσα. Ήμουν ένα αγοροκόριτσο! Παρ’ όλα αυτά, προέρχομαι από μουσική οικογένεια. Ο πατέρας μου παίζει κιθάρα, η μητέρα μου έχει εξαιρετική φωνή και ο αδελφός μου παίζει πιάνο. Μου μάθανε να ακούω μουσική, να την αγαπάω. Όταν τραγουδάω τους συμβουλεύομαι. Αν και ζουν στην Θεσσαλονίκη, πάντα θα τους πάρω τηλέφωνο να μου πούν πώς τους φάνηκα σε κάποια εμφάνισή μου».

Όταν την ρωτούν πώς είναι για εκείνη ο ιδανικός άνδρας, εκείνη απαντά ότι αυτός πρέπει να έχει άφθονη… υπομονή. Τώρα, τι σημαίνει αυτό και πόση είναι αυτή η υπομονή, τι να σας πούμε κι εμείς, θα σας γελάσουμε… «Ο ιδανικός άντρας για μένα πρέπει να έχει τεράστια υπομονή, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Να είναι υπομονετικός γιατί θέλω τον χρόνο μου. Δεν περιμένω τον ιδανικό άντρα πάνω σε ένα άσπρο άλογο. Και ένα αλητάκι με τατουάζ, εμένα μου αρκεί. Θέλω να με εκφράζει και να με καταλαβαίνει. Αυτό που χρειάζεται μία σχέση είναι η επικοινωνία και όλα τα άλλα λύνονται».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου