Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις για το 2011

Αποκαλύπτοντας τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης για το 2011, η Google συνάντησε αρκετές αναφορές από τον τεχνολογικό κόσμο στην πρώτη δεκάδα της λίστας.

Το κοινωνικό δίκτυο της ίδιας της εταιρείας, Google+, κατέκτησε την δεύτερη θέση, ακριβώς πίσω από την αμερικανίδα ποπ τραγουδίστρια Rebecca Black. Το Battlefield 3, που έκανε σημαντικές πωλήσεις, από τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του από την Electronic Arts, αποτέλεσε τον πέμπτο δημοφιλέστερο όρο αναζήτησης.

Ίσως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο, να ήταν ο όρος της έκτης θέσης, δηλαδή το iPhone 5, μια συσκευή που πολλοί οπαδοί της Apple περίμεναν, αλλά ποτέ δεν ήρθε τελικά. Η Apple, επίσης, έχει και άλλη μία είσοδο στο τοπ10, που δεν είναι άλλη από τον αποθανόντα συνιδρυτής της, Steve Jobs, στη θέση 9, μια θέση πάνω δηλαδή από το iPad 2 στη δέκατη θέση. Για την συμπλήρωση του καταλόγου αυτού, η Google διέτρεξε μέσα από....
τα δισεκατομμύρια των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στη διάρκεια ενός έτους. Με το ψευδώνυμο, λίστα «Zeitgeist 2011», ο γίγαντας της αναζήτησης δήλωσε ότι βλέπει τους διάφορους όρους, ως μία αντανάκλαση των γεγονότων που χαρακτήρισαν περισσότερο το 2011.

Προχωρώντας πέρα από το τοπ 10, το Zeitgeist εισχώρησε και στις πιο δημοφιλείς λέξεις ανά διάφορες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων της ψυχαγωγίας, του αθλητισμού, των ανθρώπων και των ηλεκτρικών ειδών ευρείας κατανάλωσης.

Η κατηγορία με τα ηλεκτρονικά είδη, σίγουρα αποτελεί την πιο καυτή κατηγορία για τους λάτρεις της τεχνολογίας, μιας και τρόπο τινά, έδειξε το ενδιαφέρον του κοινού για ταμπλέτες και smartphone. Νούμερο ένα στον κατάλογο, ήταν η νέα ταμπλέτα Kindle Fire από την Amazon και στη δεύτερη θέση το iPhone 4S.

Το 4G Sidekick της T-Mobile πήρε την τρίτη θέση, ακολουθούμενο από το Touchpad HP που βρέθηκε στην τέταρτη θέση.

Το iPad 2 ήταν το επόμενο στη λίστα, ακολουθούμενο από την HTC Sensation, την Samsung Nexus Prime, Sony NPG (Next Generation Portable), και το iPad 3.

Για να πάρει μεγαλύτερη δημοσιότητα το Zeitgeist για το 2011, η Google δημιούργησε το παρακάτω βίντεο που παρέχει «μια επισκόπηση των όρων αναζήτησης που γοήτευσαν τον κόσμο φέτος»:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου