Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Eξομολογήσεις του George Clooney

Συνέντευξη στο Hollywood Reporter δίνει ο πιο διάσημος εργένης του κόσμου, George Clooney κι εξομολογείται τις σκιές και τα σημάδια του... την απιστία και τον χωρισμό, ενώ δεν αποκλείει εντελώς το ενδεχόμενο του γάμου. Μιλά για τα προβλήματα ύπνου, τον αφόρητο πόνο που έχει, την εξάρτησή του από χάπια κι άλλα πολλά.

Αν και ξαπλώνει σχεδόν κάθε βράδυ στις 22.00, ο ύπνος δεν έρχεται με τίποτα, λέει ο Χολιγουντιανός σταρ. Πολλές φορές τον παίρνει ο ύπνος κάνοντας ζάπινγκ στην τηλεόραση αλλά ξυπνάει και πέντε φορές στη διάρκεια της νύχτας.

Ομολογεί ότι είναι μοναχικός αλλά και ότι ζει μέσα στη μοναξιά του: «Το πιο μοναχικό μου σημείο είναι....
σε μια εκδήλωση με πολύ κόσμο. Μπαίνεις σ’ έναν χώρο και βρίσκεις το πιο απομονωμένο σημείο και αποσπάς έτσι την προσοχή των άλλων, αλλά τελικά δεν διασκεδάζεις όπως διασκεδάζουν άλλοι. Ο καθένας θα έλεγε ψέματα αν ισχυρίζεται ότι δεν αισθάνεται ποτέ μοναξιά». Και προσθέτει: «Έχω υπάρξει απείρως μόνος μέσα σε μία κακή σχέση, δεν υπάρχει πιο μεγάλη απομόνωση. Έχω ζήσει τέτοιες στιγμές στη ζωή μου». Αν και τον κατηγορούν ότι διαλύει τις σχέσεις του γιατί φοβάται τη δέσμευση, ο Clooney επιμένει ότι δεν αποκλείει τον γάμο κι αποφεύγει να σχολιάσει την τωρινή του σχέση με τη Stacy Keibler.

Προκαλεί έκπληξη όταν αποκαλύπτει ότι υπήρξε θύμα απιστίας: «Με απάτησε και με παράτησε για κάποιον άλλο, όλα αυτά τα πράγματα. Και κάποιες φορές ήταν έκπληξη, άλλες το έβλεπες να έρχεται. Το πιο επώδυνο ήταν όταν προσπαθούσα να την κερδίσω πίσω. Αλλά όλοι κάνουμε χαζά λάθη».

Μίλησε και για το αλκοόλ και τα ναρκωτικά, λέγοντας πως έχει να πιει από την Πρωτοχρονιά: «Υπάρχουν φορές που πίνω πολύ, απολαμβάνω να πίνω κι έχουν υπάρξει φορές στη ζωή μου που ξεπέρασα κατά πολύ τα όρια από το να πίνω για διασκέδαση στο να πίνω απλώς χωρίς κανέναν λόγο. Οπότε το έκοψα».

Επίσης παραδέχθηκε ότι έχει κάνει χρήση κοκαΐνης, αλλά δεν είναι εθισμένος και τη σιχαίνεται, ενώ μίλησε και για το ατύχημα στα γυρίσματα της «Syriana» που παρ’ ολίγο να του στοιχίσει τη ζωή και τον οδήγησε στη χρήση φαρμάκων: «Νόμιζα ότι θα πεθάνω, ότι έχω πάθει εγκεφαλικό. Ήταν σαν ένα τρένο να κορνάρει στο κεφάλι μου και δεν μπορούσα να σταθώ ούτε να δω». Ύστερα από μία εγχείρηση εννέα ωρών, του δόθηκε μία θεραπευτική αγωγή με αρκετά χάπια.

«Άρχισε μία ολόκληρη σειρά παυσίπονων, μου έδωσαν ένα τεράστιο κουτί χαπιών που δεν μου έκαναν καθόλου καλό. Με πόναγε τρομερά το στομάχι μου και δεν μου άρεσε όπως με ‘έφτιαχνε’. Μετά ήταν πολλά άλλα φάρμακα. Για λίγο καιρό έπαιρνα μορφίνη που μου δημιουργούσε αίσθημα τεράστιου άγχους που νόμιζα ότι έχω χιλιάδες προβλήματα». Ο George Clooney υποφέρει από πόνους σχεδόν καθημερινά: «Όσο περνάει η ημέρα ο πόνος γίνεται χειρότερος. Τα αυτιά μου είναι έτοιμα να τιναχτούν και το κεφάλι μου να εκραγεί. Αλλά είμαι δυνατός!» δηλώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου