Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Σκάρλετ Γιόχανσον


scarlet2_681
scarlet3_681

Σκαρλετ Γιοχανσον

Ποιός θα μπορούσε να αρνηθεί ότι αυτό το πλάσμα δεν είναι sexy και αισθησιακό;

Η ταλαντούχα και ώριμη για την ηλικία της ηθοποιός, είναι φέτος η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας για το άρωμα της Dolce & Gabbana.

Το 2006 ψηφίστηκε η «Πιο Σέξι Γυναίκα Εν Ζωή» από το Esquire και η «Πιο Σέξι Γυναίκα Στον Κόσμο» από το FHM (For Him).

Στα γυρίσματα της ταινίας "The Island", στην ερωτική σκηνή της είχε αρνηεθεί αρχικά να φορέσει σουτιέν, τελικά όμως ο σκηνοθέτης την έπεισε ότι θα πρέπει να βάλει, καθώς η ταινία έπρεπε να είναι κατάλληλη για ανήλικους.

To στήθος της έχει διακριθεί ως το "καλύτερο του Χόλιγουντ" και η ίδια, αναφερόμενη σε αυτό, τα αποκαλεί "τα κορίτσια μου". Μάλιστα έχει δηλώσει χαρακτηριστκά:

"Είμαι περήφανη για τα κορίτσια μου! Είναι το γούρι μου!"

Σχετικά με τις περίφημες καμπύλες της, έχει πει:

"Είμαι μικροκαμωμένη αλλά σίγουρα έχω καμπύλες. Είμαι σαν ένα κομμάτι τάρτας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου